Vi sammensætter priser med afsæt i behovet - f.eks. noget af dét her:
- Antallet af bilag (og øvrige transaktioner) vi kan f.eks. tage udgangspunkt i en fornuftig gennemsnitsmåned
- Afstemning af bank
- Afstemning af løn
- Afstemning af debitorer (kunder)
- Afstemning af kreditorer (leverandører)
- Momsregnskab og indberetning af moms til tiden
- Lagerbeholdning (f.eks. optælling og kontrol)
- Om der er tale om klargøring til din faste revisor - eller om vi skal tage os af årsafslutningen
- Det du gerne vil have ud af samarbejdet (vi kan f.eks. være din wingman på sidelinjen)
- Rapportering og gennemgang hver måned, hvert kvartal eller halvårligt?*
- Forskudsopgørelsen (gennemgang/justering/overvågning)
- Årsopgørelsen (assistance i forbindelse med indberetningen)
- Holde dig i hånden med vores "årshjul til kunder", så vi minder dig om dét, når det skal gøres
- Regnskabssystemet (hvis du ikke har et regnskabssystem, finder vi en løsning til dig)**
* Gennemgang af månedsbalance (eller den periode du ønsker rapporteret) med de informationer du ønsker at blive opdateret på. Hvis du er i tvivl, så har vi en solid standardløsning til dig. Du skal blot vide, at du gerne må være med til at bestemme.
** Kender du e-conomic, Dinero og Billy? Ønsker du ikke selv at have noget med regnskabssystemet at gøre, så klarer vi også den del for dig.
På udkig efter priser?
Med afsæt i vores kunder (selvom variationen på tværs er stor) ligger vores nuværende assistanceopgaver fra og til:
Den billigste løsning til omkring kr. 500,- pr. måned (+ moms)
Til den meget lille virksomhed med ca. 150 bilag pr. år inkl. bankafstemning, moms, hjælp til forskudsopgørelsen, årsafslutning samt hjælp til at indberette årsopgørelsen. Derudover er der mulighed for tilkøb af øvrig assistance.
Standard løsningen til omkring 2.250,- pr. måned (+ moms)
Til virksomheden med ca. 800-1.200 bilag/transaktioner pr. år inkl. bankafstemning samt øvrige afstemninger, behov for sparring, rapportering hver måned, hjælp til årsafslutningen (eller klargøring til registreret eller statsautoriseret revisor)
Den store løsning til omkring kr. 4.500,- pr. måned (+ moms)
Virksomheden med mange bilag/transaktioner (f.eks 2.500 pr. år) med et stort behov for sparing, løbende rapportering, årsafslutning / klargøring til registreret eller statsautoriseret revisor, økonomisk overblik på teoretiske projekter før igangsætning og hvad der ellers kan blive aktuelt.
Skift fra f.eks. C5 til e-conomic fra kr. 2.500,- (afhænger af versionen) (+ moms)
Til virksomheden der gerne vil over på noget nyt! Det er muligt at importere finansposteringer, kunder og leverandører. Derudover har vi også haft stor succes med at importere debitor- og kreditorposteringer - dog kan der gemme sig en opgave i at udligne "betalinger med leverandørfakturaer" og "indbetalinger med slagsfakturaer", men heldigvis findes der stærke værktøjer til det i e-conomic. Du kan evt. også med fordel undersøge om e-conomic flytter data uden beregning.
Er du interesseret?
Vi udarbejder gerne et uforpligtende tilbud, så du kan få et overblik over, hvad vi kan gøre for dig.
Det med småt
De oplyste prisniveauer er vejledende, da der netop kan være stor varians fra kunde til kunde. Vi sammenligner med tidsforbruget på tilsvarende sammenlignelige opgaver, sværhedsgraden og detaljegraden. Du bestemmer selv hvornår samarbejdet skal stoppe (hvis det skal stoppe), vi gør blot den igangværende måned færdig (eller efter nærmere aftale).
Vi tilbyder fastpris og afregning pr. time. I princippet kan alle opnå et samarbejde til kr. 500,- ekskl. moms pr. måned - det afhænger blot af hvor meget virksomheden selv tager sig af.
Alle nævnte priser er oplyst i DKK og ekskl. moms.